החדשות האחרונות על מופעי הסתיו והחורף באתונה!

אלי קוקינוכמו בכל חודש ספטמבר, תמונת מופעי הסתיו והחורף במועדוני אתונה הולכת ומתבהרת כשמדי שבוע נוספות ידיעות חדשות. הנה רשימה מעודכנת של המופעים הצפויים והחדשות האחרונות. כרגיל, ברגע שיהיו פרטים מלאים, מחירים ומספרי טלפון להזמנות המופעים יעודכנו בחלק ההופעות של האתר תחת שם המועדון הרלוונטי.

* הידיעה החמה של השבוע היתה הידיעה השיבוץ החדש של ניקוס איקונומופולוס. אלי קוקינו פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה שהיא וד'ספינה ואנד'י יופיעו יחד איתו ב Fever. אולם מאוחר יותר מחקה קוקינו את הפרסום מהעמוד ובמקום זאת כתבה שפרטים מלאים יפורסמו בימים הקרובים.

* פורסם כי אנה ויסי תופיע במועדון ה"רקס".

* עוד מבית ספייסי אפקט, שניים מזמרי החברה, סטלה קאלי ופאנוס קליד'יס, יחלו ב16 בספטמבר את הופעותיהם בVox לצד קונסטנטינוס ארגירוס, יוצא תכנית הריאליטי Fame Story שניפק בשנה האחרונה להיטים גדולים כמו eroteumenos kai trelos (מאוהב ומשוגע) ו eisai o'ti na nai (שעבר עברות אצל סטלוס ואורן חן והפך ל"מפונקת").

* אלני ד'ימו חוזרת להופיע, והיא תשתף פעולה עם זמר הפופ הקפריסאי קונסטנטינוס כריסטופורו במועדון הארכיטקטוניקי בגאזי. כריסטופורו, לשעבר סולן להקת הבנים המצליחה One, גם ישתתף במהלך החורף בתחרות הריאליטי החדשה של ערוץ אנטנה, Dancing On Ice, וניתן להניח שבדומה לתכניות ריאליטי אחרות של ריקוד ומוזיקה בהן משתתפים סלבריטאים, גם ההשתתפות הזו תעשה אותו יותר פופולרי ועשויה לסייע לבעלי המועדון לגייס את הקהל. יחד עם השניים יופיעו שני פליטי תכנית ריאליטי אחרת, מהעונה השלישית של האקס פקטור, זמרת האנדכנו אלנה אניוטו הקפריסאית וזוכה אותה עונה, חאריס אנטוניו, גם הוא מקפריסין.

* גם לחובבי הרוק יש מה לראות: ב23 בספטמבר יחלו להופיע במועדון ה"אסטריה גליפאד'אס" הרוקר הוותיק והמוערך סטליוס רוקוס, ואחד מהצעירים המבטיחים של המוזיקה היוונית, ד'ימוס אנסטסיאד'יס. לחובבי הז'אנר גם שווה לעקוב אחרי הלו"ז של המועדון סטוורוס טו נוטו שמתמחה בז'אנר ועונת הסתיו שלו נפתחה השבוע. אחת מספינות הדגל של המועדון הוא דווקא לא השמות הגדולים אלא להקת הבית, שמורכבת כל שנה מחבורת זמרים צעירים ומוכשרים – שהרבה מהם הצליחו לבלוט מאוחר יותר בתעשייה. הם מופיעים כמה פעמים בשבוע עם מבחר שירים מהרוק והאנדכנו הישן והעכשווי של יוון, והשנה אחד מחברי להקת הבית הוא זוכה העונה השנייה של האקס פקטור, סטוורוס מיכאלאקאקוס.

* ובחזרה לבוזוקיות. בחודש אוקטובר יחדש יורגוס צאליקיס את הופעותיו במועדון כרמלה, או כמו שקוראים לזה באי המקום והחברים, Caramelove. לצדו ימשיכו להופיע מי שהופיעו שם במהלך העונה החולפת, קיראקוס קיאנוס וסאקיס ארסניו ואליהם תצטרף חברה חדשה, כריספה.

ונציין גם את ההופעות שעדיין ממשיכות באתונה:

* ניקוס ורטיס ממשיך להופיע בסופי השבוע במועדון פנטזיה, וסביבו חבורה מרשימה של זמרים צעירים הכוללת את פניוטיס רפאיליד'יס, אלפת'ריה אלפת'ריו (שאף ליוותה את ורטיס בהופעתו בישראל), סטפנוס ד'ימוסת'נוס, כריסטינה אס ולאחרונה הצטרפה אליהם גם להקת הבנות החדשה "קוואטרו".

* פאנוס קיאמוס ממשיך את הופעתיו בפוסיד'וניו עד תחילת שנת 2012, לצד זמר הפופ קוסטס מרטקיס. אל השניים מצטרפות שתיים מיוצאות העונה השנייה של האקס פקטור היווני, פולינה כריסטוד'ולו ואיווי אד'אמו שסיימה את בית הספר התיכון והצטרפה לקיאמוס לפני שלושה שבועות.

* יורגוס מזונאקיס ואיזאייס מטיאבה ממשיכים את הופעותיהם בת'לאסה Thalassa People's Stage – שם נותרו עוד חמש הופעות בלבד.

שווה לקרוא

ווטניקוס – VOTANIKOS

מועדון ווטניקוס באתונה בעונת הופעות חורף 2023-24 עם יורגוס סאבניס ודספינה ואנדי | בכל שישי ושבת