הופעה

טיול יומי מסביב לאתונה | פיראוס – גליפאדה – אגם ווליאגמני – כף סוניו

נמל פיראוס

נמל פיראוס הינו  נמל הים הגדול של יוון, יעד היציאה לרוב איי יוון. הוא שוכן לחופי הים התיכון וממקום תשיעי בגודלו באירופה.  הנמל מהווה אתר ארכיאולוגי  חשוב, ולאורך ההיסטוריה שלו הוא היה חלק מהותי ומשפיע בהיסטוריה של אתונה ויוון בכלל , מבחינה אסטרטגיתוכלכלית. לאחרונה אושרו תקציבי ענק לפיתוח נמל פיראוס, זאת על מנת להצמיח את האיזור מבחינה כלכלית ותיירותית.

גליפאדה

גליפאדה היא פרבר של אתונה והיא למעשה השכונה הדרומית ביותר באתונה והיחידה המצויה על חוף הים. בגליפאדה  מספר מרינות ליאכטות של  עשירי יוון, כמה מהמועדונים והברים המפורסמים ביותר באתונה, מגוון גדול של טברנות ואפשרויות בילוי ליליות. כמו כן, בגליפאדה מגוון גדול של בתי מלון בדרגת תיירות גבוהה. רבים בוחרים את איזור גליפאדה כיעד הנופש שלהם ביוון,משום שמחד היא קרובה למרכז אתונה, ומאידך מציעה את כל האפשרויות לנופש על חוף הים ובאיזור חיי לילה מפותח צמוד לאתונה.

אגם ווליאגמני 

אגם ווליאגמני, בלב הריביירה האתונאית, הוא אוצר נסתר של הטבע של אטיקה. ממוקם רק כמה קילומטרים ממרכז העיר. תופעה גיאולוגית נדירה זו כלולה ברשת היוונית הלאומית NATURA 2000. צורתו המרהיבה הנוכחית נוצרה ככל הנראה במהלך השנים ההלניסטיות. ההנחה היא כי נפח עצום של מים חמים רץ בתוך המערה גורם לשחיקה של הקירות ומאלצים הגג להתמוטט לצלול, נותן האגם שמה הנוכחי -Vouliagmeni מהמילה היוונית "vouliazo" משמע, לצלול. אגם Vouliagmeni נכלל ברשימה הרשמית של ספא תרמי של יוון טבעי. למים המליחים שלה, עשירים מלחים ומינרלים, יש טמפרטורה בין 22 ל 29 מעלות כל השנה. האגם והמעיינות התרמיים  מציעים חווית ספא ​​תרמי טבעית וייחודית. השחייה באגם היא חוויה הוליסטית, אשר מגרה את אנרגיית הגוף ותורמת לאיזון הבריאות . תכונות הריפוי של המעיינות הטבעיים הם הגורם לסינתזה הייחודית ולטמפרטורות גבוהות. מסעדת האגם מזמין את כל המבקרים לחוויה קולינרית מענג משעות הבוקר עד שעות הלילה המאוחרות. האזור שסביב האגם  מצויד עם מיטות שיזוף ושמשיות עבור הרפיה ואיכות חיים. האגם מספק גם שירותי הצלה  ושירותים רפואיים, חניה, מגרש משחקים, Wi-Fi, לוקרים, מלתחות, מקלחות, גישה לאנשים עם מוגבלויות.

כף סוניו

כף סוניו הוא לשון יבשה בקצה הדרומי של, חצי האי אטיקה ביוון.  סוניון היה הדמוס הדרומי ביותר באטיקה לאחר חלוקתה ליחידות טריטוריאליות והארגון מחדש של אזרחיה-על ידי קלייסתנס. מקדש פוסידון, ששרידיו המונומנטליים מתנשאים בראש הכף סמוך לשפת המים, נבנה בסביבות 440 לפנה"ס על חורבותיו של מקדש קדום יותר. הכף מפורסם בעיקר בשל שרידי המקדש העתיק לפוסידון , אל הים במיתולוגיה היוונית, המתנשא מעל שפת הצוק. יפי המקום הותיר רושם עמוק על רבים ובהם המשורר האנגלי הרומנטי לורד ביירון (1824-1788), שלא זו בלבד שהנציח אותו בשירתו אלא גם חקק את שמו על אחד מעמודיו. האתר הוא יעד תיירות פופולרי לטיול בן יום מאתונה, ומפורסם בנוף המרהיב הנשקף ממנו. בצדו המערבי מפרצון טבעי קטן ובו מעגן המעניק מחסה לספינות כשנושבות רוחות צפוניות או צפוניות-מזרחית.

 

מחירון

מס' נוסעים סוג הרכב מחיר באירו לאדם
 אתונה – פיראוס – גליפאדה- כף סוניו 5-8 מיני ואן 35-55
9-19 מיניבוס 28-50
20-38 אוטובוס 20-28
39-51 אוטובוס 14-20
  • העברות וטיולים מוצעים גם לקבוצות של עד 4 נוסעים. תינתן הצעת מחיר לפי דרישה

שווה לקרוא

טיול יום למיקנה – נאפפליו – פלמידי

טיול יום למיקנה, נאפפליו ופלמידי