הבוזקיות החמות של קיץ 2023

הבוזוקיות הן ה-מקום להיות בו בכל עונה ובכל מזג האוויר. קיץ או חורף, מדובר באטרקציה שחייב לראות לפחות פעם אחת! הופעות חיות של מיטב האמנים הכי גדולים ביוון, לילה מטורף עד אור הבוקר, ואם אתם מגיעים לאתונה בקרוב – זאת ההזדמנות שלכם לחוויה בלתי נשכחת. 

אז מה היא בוזוקיה בעצם? טוב ששאלתם!

בוזוקיה היא מועדון יווני שבהם מופיעים האמנים הכי גדולים: ניקוס ורטיס, קונסטנטינוס ארגירוס, אנדוניס רמוס ועוד המון זמרים מפורסמים מהמוזיקה היוונית. הבוזוקיות הן הבילוי הלילי האולטימטיבי בקרב המקומיים, ואתם תמצאו אותם בדרך כלל בהרכב משפחתי מלא חוגגים עד השעות הקטנות של הבוקר. האומנים עולים לבמה בסביבות 01:00-02:00 לפנות בוקר, לכן כדאי להתכונן מראש ללילה ארוך עם שנ"ץ מפנק וארוחה טובה לפני.

מועדון פנטסיה:

ההופעה בפנטסיה היא חוויה מטורפת של שואו מרהיב עם האומנים פטרוס יעקובידיס ולנה זבגרה, שעולים על הבמה בכל שישי ושבת ומרתקים את הקהל בנוכחות וקולם הנפלאים.
אם אתם כרגע באתונה ומהירי החלטה, היא מומלצת בחום – וההופעה האחרונה לעונה מתקיימת מחר (29/7)!
המועדון יחזור לפעילות באותה המתכונת ב-1/9.
לפרטים: פנטסיה – FANTASIA

קלאב 22:

קלאב 22 הוא מוותיקי המועדונים באתונה ומאחוריו מורשת ארוכה של אמנים שעלו על במת המועדון. בחודשים האחרונים הזמר פאנוס קיאמוס מעניק לקהל הופעות עוצמתיות ומרשימות, לאחר שסיים בהצלחה מרובה את הופעותיו במועדון פוסידוניו המוכר.
תוכלו להינות מהופעותיו של קיאמוס בקלאב 22 במהלך הקיץ, בכל יום שישי ושבת.
לפרטים: קלאב 22 CLUB

פרנג'ליקו: 

ניקוס קורקוליס, מוותיקי הזמר היווני שהופיע בעבר מספר פעמים בישראל, כובש את הבמה של פרנג'ליקו בנוכחותו המהפטנת וקולו הנהדר. לקורקוליס להיטים רבים והוא כיכב על הבמות הכי גדולות באתונה ביוון, והופעתו בפרנג'ליקו זכתה למירב המחמאות מהקהל והמבקרים.
ניקוס קורקוליס מופיע בפרנג'ליקו בכל יום חמישי, שישי ושבת. הופעתו האחרונה תתקיים ב-6/8 והוא יחזור לפעילות ב-24/8 במועדון.
לפרטים: פרנג'ליקו – FRANGELICO

פוסידוניו: 

הבמה של פוסידוניו חוותה את כישרונם של אמנים רבים: פאנוס קיאמוס, יאניס פלוטרכוס, קונסטנטינוס ארגירוס ועוד רבים וטובים, והפעם הגיע תורם של ת'יאודוריס פאריס וג'זפין שהופעתם הלוהטת זכתה לתשובחות.
ההופעה בפוסידוניו היא פופ יווני מרהיב ומהפנט, של שני כוכבים צעירים שמהר מאוד כבשו את מצעדי הפזמונים ולכן היא מתאימה גם לאלו שפחות מתחברים המוזיקה היוונית "הכבדה", ומחפשים הופעה קלילה להנות ממנה ועדיין לספוג את האווירה המקומית.
פאריס וג'זפין מופיעים בכל שישי ושבת במועדון פוסידוניו, הופעתם האחרונה תתקיים ב-29/7, והם יחזרו לפעילות ב-25/8.
בנוסף, תוכלו להנות מהופעתם בחלקידיקי ב-11/8 וה-12/8. למידע נוסף: ת'ודוריס פריס וג'וזפין בהופעות סופ"ש בחלקדיקי
לפרטים: פוסידוניו – POSIDONIO

 

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה