פגי זינה מככבת בפסקול חדש ומרימה את המסך

פגי זינה מככבת בשיר "לילה קסום שלי" מתוך פסקול הסדרה החדשה "הקללה של ג'לה דלאפרגקה", בליווי כוריאוגרפיה מהפנטת. השיר כבש את המעריצים ברשת והפך ללהיט מיידי

הזמרת האגדית פגי זינה מככבת עם השיר "לילה קסום שלי" ומביאה את קולה הייחודי ואת נוכחותה הבימתית המרשימה לפסקול הסדרה החדשה "הקללה של ג'לה דלאפרגקה". השיר, אותו כתב ג'ורגוס תאופאנוס עם מילים של אפרודיטי מאנו, מהווה חלק מסצנת מסיבת צוענים מרהיבה שהופקה על ידי מיכאליס רפאס ותאנאסיס פאפאתאנאסיו.

השיר הפך במהרה ללהיט ברשתות החברתיות וכבש את הצופים, אשר הציפו את המדיה בתגובות אוהדות. הוא הוצג בפרק הראשון של הסדרה החדשה בערוץ Alpha היווני והגיע למקום גבוה במצעדים השונים.

פסקול הסדרה כולל 14 שירים בביצועים של אמנים מוכרים כמו מֶלינה אסלאנידו, ניקוס מקרופולוס, פטרוס יאקובידיס, ג'ורגוס ליבניס, ורבים נוספים, כאשר שירי הפסקול מתגלים במוזיקה ווידאו חדשים ביוטיוב בכל יום רביעי בשעה 12:00 בצהריים.

 

שווה לקרוא

יורגוס ליבאניס מביא לנו את הקיץ!

יורגוס ליבאניס, אחד השמות הבולטים במוזיקה היוונית העכשווית, מוציא שיר חדש ומרענן בשם "Ftiahno kalokeria" (אני יוצר קיצים). השיר החדש מביא איתו ניחוח של חופש, חום ואהבה, בדיוק כמו שהקיץ היווני יודע להציע

השאר תגובה