נובמבר באתונה וסלוניקי

ACROLIVE2013Bההמלצות החמות למופעים של חודש נובמבר

מאת: שמרית ברמן

פאנוס קליד'יס ויורגוס צליקיס החלו בשבוע שעבר את הופעותיהם בסנטראל לייב קלאבינג ומופיעים שם בימי שישי עד ראשון. עוד בספטמבר, ניקוס מקרופולוס ואנדיפס החלו את הופעותיהם בווטאניקוס יחד עם ההרכב קינגס ואלאנה פפיואנו. בקנדרו את'ינון אפשר למצוא את ניקוס ורטיס שיחד עם אלני פוריירה מופיע מדי יום שבת וראשון. בווקס יש הרכב מכובד של אנשים, שמתחיל עם סטלה קאלי, יורגוס יאניאס וכריסטוס מניד'יאטיס, כשאיתם מופיעים גם הזמרת פאני אברמיד'ו והרכב הפופ אד'רוויו. בפרגליקו אפר קלאס אפשר למצוא את כריסטוס חוליד'יס וסטמטיס גוניד'יס.

פאנוס קיאמוס חוזר לעוד עונה בקלאב 22, החל מה-20 בנובמבר, ויופיע בימים חמישי עד שבת, יחד עם אלני חציד'ו וסטאן. באקרו החלו בשבוע שעבר הופעותיהם המשותפות של יורגוס סבאניס, טמטה וקטרינה ליוליו, שאותה אתם לא מכירים, אבל היא השתתפה בעונה האחרונה של Τhe Voice ומדובר בבחורה מאד מוכשרת, שאני חייבת לומר שגם מאד מתאימה להופעות עם השניים האחרים.

בסטוורוס טו נוטו, מילטוס פסחליד'יס מופיע על הבמה המרכזית מדי יום שבת החל מהיום, על בימת הקלאב אפשר למצוא מדי יום שישי את כריסטוס ת'יבאוס, ומירונאס סטראטיס ואיזיאס מטיאבה ממשיכים את שיתוף הפעולה המצליח ביניהם עם הופעות מדי יום שבת על בימת הסטוורוס טו נוטו פלוס, החל מהערב.

גם בסלוניקי מעניין, וביום שבת, ה21 בנובמבר, קטי גרבי ויורגוס פפד'ופולוס יחלו את הופעותיהם המשותפות במועדון מאז'יק. במועדון ברברלה החלה להקת אונירמה את הופעותיה השבוע, ותופיע שם מדי יום חמישי, והחל מהשבעה בנובמבר יופיעו על בימת הסטייג' לייב גליקריה ואלני ויטאלי.

ואם נחזור לאתונה ונרחיק עד לדצמבר, שם יחלו בפוטאריו הופעותיהם המשותפות של פגי זינה ונוטיס ספקאינאקיס.

הזמינו מקומות למיטב המופעים והמועדונים באתונה ותוכלו ליהנות משירות שעוד לא הכרתם ללא עמלות!
לפרטים והרשמה מראש חייגו למרכז הזמנות של לילות יוון
בטלפון: 052-9964040

שווה לקרוא

ברברלה – BARBARELLA

מועדון ברברלה בסלוניקי בעונת החורף 2024 עם הזמרים ת'ודוריס פריס וג'וזפין | בכל שישי ושבת

השאר תגובה