סינגלים ואלבומים חדשים

אחרי הפסקה ארוכה גם שלנו וגם של היוונים, כולנו חזרנו והתכנסנו ונוכל הפעם לסקור את כל המוזיקה החדשה שיצאה ביוון בשבועות האחרונים
מאת: שמרית ברמן
נתחיל עם שירים חדשים, קודם כל עם המתמקמבקים הקבועים. אלנה גרקו מדי פעם מגיחה וגם הפעם חזרה עם שיר חדש, ועוד במתקמבקות היא איריני מרקורי, שהפעם ניסתה תותחים חזקים יותר והלכה על שיר מבית היוצא של קונסטנטינוס פנטזיס וכריסטוד'ולוס סיגאנוס.
איריני מרקורי – זה נגמר בנינו

נוטיס ספאקיאנאקיס חוזר בסינגל חדש שהלחין לו יורגוס מוקיד'יס ומדובר בבלדה דרמטית שנוטיס יודע לעשות מצוין.
נוטיס ספאקיאנאקיס – הרדיו בעוצמה גבוהה

אלבום כפול שיצא בשבוע שעבר מסכם עשר שנות קריירה של המלחין אנדראס למברו, ומכיל בתוכו ארבעים שירים שכתב בין השאר עבור סטליוס ד'יוניסיו, ד'ימיטריס קוקוטס, ד'ספינה אולימפיו, פגי זינה, ארטי קטימה, אונירמה, יורגוס פפד'ופולוס, אלני ד'ימו, קוסטס מקד'ונס. כריסטינה מרגוזי, ניקוס מקרופולוס, מנדו, ויאניס זוגנליס.
האלבום החדש של חאריס אלכסיו יצא לפני כמה שבועות. זהו האלבום הראשון של חאריס אלכסיו עם חברת התקליטים החדשה שלה, הוון, ובו 11 שירים, ומתוכו השמענו בעבר את הסינגל הראשון. האלבום מצליח להיות מאד מגוון מוזיקלית, ומצליח להיות מודרני ובה בעת לשמר את המוזיקה היוונית של פעם שאנחנו כל כך אוהבים.  על השירים אחראים כמה מהמוזיקאים היוונים היותר מוערכים  – רוב האלבום הולחן על ידי רוס וסטאט'יס דרוגוסיס שהם גם זמרים בזכות עצמם ואני מאד מתחברת לחומרים שלהם, ויש גם שני שירים שכתב וסיליס גוורליד'יס ואחד של אנדריאנה באבאלי, כשאת המילים לכל השירים כתב ניקוס מוריאטיס.
חאריס אלקסיו – נשיקה אחת

לקוסטס מרטקיס יש סינגל חדש בשם מונוס מו, לבדי, שסטליוס רוקוס כתב לו. גם ניקיפורוס הוציא שיר באותו שם בדיוק, שזה שיר שהוא הלחין בעצמו ולמעשה היה באלבום שלו בשנה שעברה תחת שם אחר ובגרסא אחרת, ובינתיים הוא כבר מקליט את האלבום הבא.
קוסטס מרטקיס – לבדי

עוד אלבומים שבדרך יגיעו מניקוס איקונומפולוס שהוציא סינגל חדש מתוך אלבום שאמור לצאת בחודש הבא.
ניקוס איקונומופולוס – לעולם לא

ניקוס מקרופולוס הוציא בלדה חדשה שמאד אהבתי בשם Asto, שהלחין לו וסיליס דימאס, סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שבדרך.
ניקוס מקרופולוס – עזבי

גם לאנטיפאס בלדה חדשה, שכתב לו יורגוס ת'אופנוס – השניים חוזרים לשתף פעולה לאחר שעשו זאת בפעם האחרונה לפני שש עשרה שנים.
אנטיפאס – תמזגו לי עוד משקה

פגי זינה הוציאה שיר חדש בשם מוני קרד'יה והפתיע אותי לגלות שמי שכתב והלחין לה את השיר הוא כוכב הפופ הצעיר סטאן וצוותו. אגב, סטאן, שבדרך כלל מוציא מוזיקת פופ נכנע גם כן למה שהולך בשוק היווני והוציא שיר חדש שהרבה יותר מתובל בסלסולים, ועכשיו הוא נשמע כמו יורגוס פפד'ופולוס, אבל זה דווקא לא דבר רע.
פגי זינה – לב בודד

ליורגוס דאלאראס גם יש סינגל חדש שהלחין לו ניקוס אנדיפאס, ואלקינוס יואניד'יס שמזמן לא שמענו ממנו שחרר שיר חדש ומאד יפה משלו.
יורגוס דאלארס – זרועה המים

שווה לקרוא

פיבר – FEVER

 פאולה פוקה וניקוס מקרופולוס בהופעה חיה חורף 2023-24 במועדון פיבר | בכל שישי ושבת

השאר תגובה