אלבום חדש: המיטב של אלנה פפריזו, אלבום משולש

אלנה פפריזואלנה פפריזו, אחת מזמרות הפופ הבולטות ביוון היום, הוציאה בשבוע שעבר אלבום אוסף שמסכם את הקריירה העמוסה שלה עד כה. פפריזו, יווניה שוודית שגדלה בשוודיה, החלה את דרכה המוזיקלית כחצי מהצמד אנטיק, שפרץ לשוק המוזיקה (בשוודיה דווקא) בשנת 1999, לאחר שעשו חידוש פופ דאנס לשיר אופה אופה של נוטיס ספאקינאקיס משנת 1992, שכתב יורגוס אלקאוס. לאחר שורה של להיטים בשוודיה וביוון השתתף הצמד בתחרות האירוויזיון בשנת 2001, וזמן לא רב אחר כך נפרדו דרכיהם של השניים ופפריזו החלה את קריירת הסולו שלה.

הקריירה הזו קיבלה דחיפה משמעותית בשנת 2005, כאשר היא ייצגה את יוון באירוויזיון עם השיר My Number One שהלחין כריסטוס ד'נטיס ואת מילותיו כתבה נטליה גרמנו, ולראשונה בתולדות יוון באירוויזיון זכתה בתחרות והביאה אותה לאתונה בשנת 2006. הזכייה הפכה אותה מעוד זמרת פופ לסופרסטארית, ולכן למרות שכל חמשת אלבומי הסולו שלה מכרו עותקים רבים עדיין מצאו לנכון בסוני להוציא אוסף משולש של להיטיה, עם 52 רצועות. האוסף מחולק לקטגוריות: להיטים ביוונית, להיטים באנגלית , בי-סיידים (שירים שיצאו כשיר נוסף יחד עם סינגלים שהוציאה), גרסאות כיסוי שביצעה לשירים של אמנים אחרים, שירים חדשים, גרסאות בונוס – גרסא ביוונית לאחד השירים החדשים ועוד ארבעה רמיקסים לשיר השני, וחמישה דואטים שלה עם אמנים אחרים: אלברט המונד, ניקוס אליגאס, סטוונטו, צ'מבאו ואונירמה יחד עם פליימן.

בשבועות הקרובים יצא האלבום המשולש גם באריזת דלוקס שתכלול חוברת מהודרת.

בימים אלו יצא סינגל שני מתוך האלבום, בעקבות השיר Baby It's Over שהיה הסינגל הראשון מהאוסף. השיר נקרא "מה שאני מרגישה אינו משתנה" (oti niotho den allazei).

שווה לקרוא

ברברלה – BARBARELLA

מועדון ברברלה בסלוניקי בעונת החורף 2024 עם הזמרים ת'ודוריס פריס וג'וזפין | בכל שישי ושבת

השאר תגובה