בוזוקיות הסופ"ש החמות לחורף 2023-24 (חלק א')

מועדוני הלילה היוונים חוזרים לפעילות עכשיו כשמזג האוויר מתחיל להתקרר, ואין פעילות חורף האהובה יותר על המקומיים מאשר ההופעות של הזמרים האהובים במוזיקה היוונית! לכבוד הפתיחה הרשמית של עונת הבוזוקיות, הכנו לכם את רשימת ההופעות המומלצות לחורף 2023-24!

פוסידוניו: 

ת'אודוריס פאריס וג'וזפין ממשיכים לשרוף את הבמה של פוסידוניו גם החורף הקרוב לאחר שסבב ההופעות שלהם בחודשים האחרונים זכה להצלחה מסחררת בקרב המבקרים והקהל, מדובר באחת ההופעות המרשימות עם תלבושות מרהיבות, רקדנים והפקה מושקעת במיוחד! זאת הבוזוקיה המושלמת לאלו שרוצים להנות מערב יווני מסורתי בבוזוקיה, אך מתחברים יותר למוזיקת פופ יוונית, צעירה וחדישה יותר.
לפרטים: פוסידוניו – POSIDONIO

פרנג'ליקו: 

גם ניקוס קורקוליס ממשיך להופיע בחורף הקרוב עם הופעותיו המוצלחות במועדון פרנג'ליקו, ואליו מצטרפת הזמרת המוכשרת ריה אלינידו! ניקוס קורקוליס, מוותיקי הזמר היווני שהופיע בעבר מספר פעמים בישראל, כובש את הבמה בנוכחותו המהפטנת וקולו הנהדר, וריה אלינידו הזמרת הצעירה שכבר הספיקה להתברג עם השמות הגדולים במצעדי הפזמונים!
לפרטים: פרנג'ליקו – FRANGELICO

קלאב 22:

הזמר האהוב פאנוס קיאמוס הוא גם אחד הזמרים שממשיכים איתנו לעונת ההופעות הקרובה עם הופעות סופ"ש משגעות בבוזוקיה הוותיקה והמוכרת קלאב 22. חובבי המוזיקה היוונית המודרנית יהנו מאוד מההופעה, שהיא השילוב המושלם בין הישן לחדש. 
לפרטים: קלאב 22 CLUB

קבאנה: 

הזמרים הגדולים זפיריס מלאס, מאקיס דימקיס, ג'ני קציאני וססה באסטה מגיעים לקבאנה להופעות חורף משגעות! כוכבי הזמר היווני שכובשים את הבמות כבר שנים רבות, חוזרים לאחד המועדוני המוכרים באתונה להופעות בימי שישי ושבת. 
לפרטים: קבאנה – CABANA

איטון: 

ניקוס ורטיס, אגדת הזמר היווני והאהוב על הקהל הישראלי, חוזר למועדון איטון לאחר שסיים את הופעותיו במאי 2023. כולנו חיכינו וציפינו ותכף זה קורה – החל מהשבוע הראשון של נובמבר בכל שבת וראשון, ההופעה שכולם מחכים לה!
לפרטים: איטון – YTON

 

שווה לקרוא

טיולי סופ"ש עד 20 יורו לאדם!

ביום ראשון הקרוב (4/2) תוכלו להנות ממגוון טיולים בסביבת אתונה לערים וכפרים סביבתה במחירים נוחים …