המלצת טלוויזיה: גריק איידול (היום, 21:00, ערוץ Alpha)

אלי קוקינובעוד שבועיים בדיוק יערך גמר העונה השנייה של תכנית הריאליטי המוזיקלי "גריק איידול", הגרסא היוונית (טוב, אחת הגרסאות היווניות) למה שמוכר במחוזותינו כ"כוכב נולד".

גם אם אתם לא אוהבים תכניות ריאליטי, לרבים מכם וודאי יצא לשמוע שירים של יוצאי תכניות ריאליטי יווניות, שכן הן ניפקו כמה וכמה שמות לתעשייה היוונית. חלקם מכרו אלבומים רבים, לחלקם היו סינגלים מצליחים ומושמעים, רבים רבים מהם מופיעים בקביעות לצד גדולי זמרי יוון במועדונים. בין יוצאי התכניות האלו ניתן למצוא את ניקוס איקונומופולוס, ת'אנוס פטרליס, נינו, ראליה כריסטיד'ו, קוסטס קראפוטיס, קוסטס מרטאקיס, דיוניסיס מקריס, דימוס אנאסטסיאד'יס, קלומירה, טמטה, ניקוס גאנוס, לוקאס יורקאס (נציג יוון לאירוויזיון בשנת 2011), ניקיפורוס, ניקוס מיכאס, והרשימה עוד ארוכה. בחודשים הקרובים לאחר שתסתיים העונה נדע מי עוד יצטרף אליהם, אבל אחד שבטוח יצטרף יהיה זוכה התכנית, שיקבל חוזה הקלטות מחברת סוני מיוזיק.

בתכנית, שמנחה מגישת הטלוויזיה הנודעת רולה קורומילה ישנם, כמו בכוכב נולד, גם שופטים, הזמרת אלי קוקינו (בתמונה), איש הטלוויזיה פטרוס קוסטופולוס, ובמאי הקליפים ותכניות המוזיקה קוסטס קפטניד'יס.

השבוע יערך שלב הטופ 4, בו ארבעת המתחרים שנותרו יתחרו על שלושה מקומות בלבד בחצי הגמר. כל ארבעת המתחרים בתכנית שתכף נציג לכם מייצגים סגנון מוזיקלי שונה ומציעים, לפחות, מגוון רחב של שירים מדי תכנית. כל מתחרה ישיר היום שני שירים, הראשון שיר שהיה להיט בינלאומי, והשני דואט מיוחד עם זמר מוכר שיתארח בתכנית. המתחרה מאלו תשיר יחד עם פנלופי אנסטסופולו ולהקת מאמאסיטאס, המתמודד פניוטיס ישיר יחד עם ד'ספינה אולימביו, המתחרה יורגוס ישיר יחד עם יאניס ורד'יס, ואילו המתמודדת מריה היתה אמורה לשיר יחד עם קוסטס קרפוטיס, אולם ברגע האחרון התברר כי מסיבה לא ידועה קרפוטיס לא ישתתף, ובמקומו ישיר יחד עם מריה מאנוס פירובולאקיס.

עוד שינוי בתכנית השבוע היה במשבצת האמן האורח. במקור קלומירה, זוכת העונה השנייה של תכנית הריאליטי פיים סטורי הייתה אמורה להופיע ולבצע את הסינגל החדש שלה, אבל בסופו של דבר מי שיופיע הערב בתכנית יהיה זוכה העונה השנייה של תכנית הריאליטי דרים שואו (ששודרה אף היא בערוץ אלפא), ניקוס איקונומופולוס, שיבצע שירים מתוך אלבומו האחרון, "מתנה עבורך" (Doro gia sena).

ואלו ארבעת המתחרים שנותרו – תוכלו גם לצפות בביצוע נבחר של כל אחד מהרביעייה:

1. מאלו, בת 21, מקלאמאטה:

2. פניוטיס, בן 32, מניו יורק ומתגורר בימים אלו באתונה:

3. מריה, בת 23, מלימסול, קפריסין:

4. יורגוס, בן 20, מכרתים:

שווה לקרוא

פיבר – FEVER

 פאולה פוקה וניקוס מקרופולוס בהופעה חיה חורף 2023-24 במועדון פיבר | בכל שישי ושבת