ניקוס ורטיס חוזר לישראל ומארח את עידן חביב

הזמר היווני ניקוס ורטיס חוזר לישראל לאחר שנאלץ לבטל ולדחות את המופע בעקבות מבצע 'שומר חומות'. המופע אשר אורכו כשעתיים וחצי יכלול את מיטב הרפרטואר של ורטיס בעיבודים מיוחדים בליווי להקה בת 25 נגנים

ניקוס מגיע להופעה מיוחדת ומרגשת במיוחד במופע מפתיע ומרגש ומארח את עידן חביב- מהקולות האהובים של השנים האחרונות. הכוכב היווני  אשר הפך לשגריר המוסיקה היוונית בישראל ובעולם, חוזר להופעה באוקטובר הקרוב ( 19.10 ), שתסחף את הקהל לחגיגה יוונית משובחת. לאחר ביטול המופע בחודש מאי האחרון, בעקבות המצב הביטחוני, ורטיס שמח ונרגש לחזור ולהופיע בישראל ולארח את עידן חביב.

לאחר שזכה לתהילה בארצו יצא ורטיס לסיבוב הופעות עולמי והופיע באוסטרליה, ארה"ב, קנדה ואירופה. בעקבות הצלחתו נוצר הקשר עם ישראל כעם שאוהב מוזיקה ים תיכונית, פולקלור ומסיבות טברנה כך שבשנת 2011 מצא את עצמו ורטיס משתף פעולה עם הזמרת שרית חדד שאיתה ביצע את הדואט "משחק החיים". בשנת 2014 חבר למופע המשותף של שרית חדד ואייל גולן באצטדיון בלומפילד שם ביצע את מיטב שיריו ודואטים משותפים עם האומנים הפופולאריים, שיתף פעולה גם עם הזמר שלומי שבת , אירח את עידן רייכל ואת איתי לוי.

רבים מלהיטיו של הזמר האהוד זכו לעיבוד ישראלי ובוצעו בעברית ע"י זמרים ישראלים לדוגמא: "זה אני" ו-"כשאת איתו" ע"י אייל גולן, "פעם בחיים" של מושיק עפיה ושלמי סרנגה, "כאן בלעדיך" של מאור אדרי, "מאריפוסה" של שלומי שבת, "אין דבר כזה" של הצמד סטלוס ואורן חן ו-"אם תחכי לי" של פאר טסי.

ורטיס יליד הולנד שעבר עם משפחתו בגיל צעיר לאתונה יוון החל את דרכו המוזיקאלית בלימוד נגינה על בוזוקי והמשיך בתחום השירה במועדונים בסלוניקי וחבל מקדוניה. הזמר זכה במהלך דרכו לפרס הזמר החדש הטוב ביותר ביוון בטקס תחרות פרסי "האריון" השלישי מטעם הפדרציה לתקליטים של יוון, אלבום פלטינה ופרס לסינגל יווני הנמכר ביותר. בנוסף, מידיי שנה מבקרים אלפיי ישראלים במועדונים של ניקוס " yton" שבאתונה ובמועדון "אורמה" בסלוניקי.

רוכשי הכרטיסים יקבלו כרטיסים חדשים לתאריך החדש באותה קטגוריה בה רכשו
EGOeast הפקות
מחירי הכרטיסים החל מ-295 ₪
כרטיסים בקופות לאן באתר  https://bit.ly/3duYN0t ובטלפון *8780

דברו איתנו בוואטסאפ >> https://wa.me/972529964040
עיקבו אחרינו בדף בפייסבוק של ניקוס ורטיס בישראל >> https://www.facebook.com/nikosvertisfansil
עדכונים שוטפים על המופע באתר לילות יוון >> https://wp.me/pa9KRp-4zw

קרידיט צילום: אגואיסט הפקות, אלקסנדר חנין

שווה לקרוא

ברבלה אתונה בעונת הופעות חדשה

הדיווה היווניה אנג'לה דימיטריו יחד עם הזמר דימוס אנסטסיאדיס מדי רביעי ושבת במועדון ברבלה אתונה …

תגובה אחת

  1. ניקוס מחכים לך!

השאר תגובה