הופעה

פאולה פותחת עונה במועדון ת'אמה

המועדון החדש באתונה מצטרף לטרנד המתפתח של בוזוקיות קטנות עם הופעות אינטימיות של האמנים היווניים הגדולים

פאולה, אחת הזמרות הגדולות של יוון, פותחת את עונת החורף במועדון ת'אמה שבאתונה, ומביאה עימה אווירה חמה ואנרגטית בכל שישי ושבת. אליה מצטרף הזמר המוכשר כריסטוס מנידיאטיס והשניים מבטיחים לחמם את לילות החורף הקרירים של אתונה עם הופעות חיות סוחפות.

מועדון ת'אמה הוא חלק מטרנד חדש שצובר תאוצה באתונה ב-5 השנים האחרונות – פתיחה של מועדוני בוזוקיות קטנים ואינטימיים. יותר ויותר מקומות בסדר גודל של 200-300 אנשים נפתחים ומארחים על במות קטנות את האמנים הגדולים ביותר ביוון. זהו שינוי משמעותי מהבמות הגדולות והאולמות העצומים שהכרנו בעבר. למרות הגודל הקטן  האווירה במקומות אלה מיוחדת במינה, עם חוויית בילוי קרובה ואישית יותר עם הזמרים והאמנים.

הקונספט החל עם הזמרת אנה ויסי שהובילה את המגמה כשהופיעה במועדון קטן, ולאחר מכן הצטרפו אליה אמנים כמו פגי זינה שהופיעה במועדון בראונדה, ומאזו שהופיע גם הוא במועדון קטן. יאניס פלוטרכוס העביר את הופעותיו למועדון אנודוס, אנדוניס רמוס במועדן ווקס ומלכת המוזיקה היוונית נטסה ת'אודורידו בחרה במועדון אקטי פיראוס שהוא מעט גדול יותר, אך עדיין לא מועדון ענק כמו שהיינו רגילים לראות בעבר.

הקטנת המועדונים לא בהכרח מביאה להורדת מחירים – למעשה, המחירים עשויים להיות אף גבוהים יותר מאחר והמועדון צריך לכסות את עלויות התפעול הרבות. אך החוויה שמתקבלת היא הרבה יותר אינטימית, עם קשר קרוב יותר לאמנים והיכולת ליהנות מהמוזיקה בסביבה אינטימית ומחבקת.

המופעים של פאולה וכריסטוס מנידיאטיס יתקיימו בכל שישי ושבת, והם ללא ספק יהפכו לאחד ממוקדי הבילוי המרכזיים של חורף 2024. הבוזוקיות הקטנות מעניקות לקהל את ההזדמנות ליהנות מהופעות חיות באווירה ייחודית – שילוב של מוזיקה יוונית מסורתית עם בילוי סוחף ובלתי נשכח.

לפרטים והזמנות, בקרו באתר המועדון בלחיצה כאן

 

שווה לקרוא

שיתוף הפעולה הכי לוהט של החורף

פטרוס יעקובידיס ואיבי אדמו משתלטים על לילות שישי ושבת באתונה במועדון VOGCLUB 

השאר תגובה