פאולה תופיע במועדון הקטאליה לעונת הקיץ 2024

לאחר עונת חורף מוצלחת במיוחד באתונה, פאולה האהובה תופיע מסוף מאי במועדון הקטאליה שבעיר הולדתה סלוניקי

קרדיט: my photos

הזמרת פאולה, עם קהל המעריצים המושבע, תופיע במועדון הקטאליה שבסלוניקי לצד איליאס קמבקקיס. בכל שישי ושבת החל מסוף מאי ישירו יחד את שיריהם הנהדרים.

פאולה נחשבת ביוון ובעולם ל"תופעה" יוצאת דופן עם השואו שלה (בנוסח ביונסה) המשלב את המוסיקה היוונית המסורתית עם המקצבים העכשוויים. קהל אשר חווה את הופעתה של פאולה, התמכר הן לשואו והן לאנרגיות המטורפות שמכניסה פאולה בקהל.

הפופולריות של פאולה ביוון הביאה לשיתוף פעולה במשך השנים עם גדולי הזמרים היווניים: סטאמטיס גונידיס, סוטיס וולניס, חריסטוס דנטיס, פגי זינה, מאזונאקיס, יאניס וארדיס, קראס פאנטלידיס ועוד. ההצלחה שלה הגיע כמובן גם לישראל ורבים משיריה של פאולה תורגמו לעברית ומבוצעים על ידי זמרים כמו דודו אהרון ("לא יכול בלעדייך"), מושיק עפיה ("מלכה של השכונה"), ומהריאליטי הזמרות: נסרין ("אל תלך") ואור אדי ("אגו").

פאולה פוקה נולדה בשנת 1982 בעיר סלוניקי וגדלה בחדיקיקי. היא החלה לשיר בגיל 14. בגיל 17 נישאה וילדה בת, עובדה שלא הפריעה לה להתחיל בגיל 19 להופיע במועדון לילה ידוע. בשנת 2005 הוציאה את אלבומה הראשון "שקט" ועברה לאתונה, באתונה החלה את שיתוף הפעולה שלה עם הזמר הידוע סטאמטיס גונידיס. ב-2007 יצא דואט שלה עם זמר מפורסם נוסף סוטיס וולאניס ("סבא וסבתא") ואיתו עבדה תקופה מסוימת. בשנת 2012 זכתה באלבום זהב "להיות אחד איתי" עם השירים "להיות אחד איתי", "תקלה", "להיות שקט". האלבום עם הלהיט הגדול "אחרי חצות" יצא ב-2013.

פאולה ואיליאס קמבקקיס צפויים להתחיל את הופעותיהם לקראת סוף חודש מאי, אנו ממליצים להתעדכן בלוח ההופעות באתר או באפלקיציית לילות יוון בניידים שלכם. ניתן גם לפנות בימים הקרובים למוקד שלנו 052-9964040.

שווה לקרוא

חג הפסחא ביוון מתקרב – אלו המקומות שיהיו פתוחים

חג הפסחא ביוון יתקיים השנה בין ה-3 ל-6 במאי ובשיאו לא תהיה מוזיקה חיה ורוב החנויות יהיו סגורות. ומה אם רוצים בכל זאת לצאת לבלות? מצאנו לכם פתרונות!

השאר תגובה