הופעה

פרסום ראשון: הזמרת אלני ויטלי ביטלה את הופעתה בישראל בעקבות לחץ פרו-פלסטינאי

בעקבות לחץ פרו פלסטינאי, הזמרת היווניה אלני ויטלי ביטלה את השתתפותה במופע הענק של שלומי סרנגה, שיתקיים בשבוע הבא (שלישי, 28.5) בהאנגר 11. במקומה – סרנגה יארח את גדולת זמרות יוון פיצה פאפאדופולו

הזמרת היווניה אלני ויטלי ביטלה היום את הגעתה המתוכננת לישראל בשבוע הבא – בעקבות לחץ ציבורי של ארגונים פרו – פלסטינאים. על פי הודעתה של הנהלת הזמרת, שהוזמנה להופיע לצד סרנגה במופע, שיתקיים ב28.5- בהאנגר 11 בתל אביב היא לא תגיע לישראל בגלל המלחמה בעזה.

אלני ויטלי שנחשבת לאחת מהזמרות הגדולות והמוערכות ביוון הייתה אמורה להתארח במופע של שלומי סרנגה כבר באוקטובר האחרון אולם בעקבות המלחמה המופע נדחה לסוף החודש. הודעת הזמרת נחתה על סרנגה באופן מפתיע ובלתי צפוי לאחר שהשניים נפגשו לחזרות באתונה בספטמבר האחרון יחד עם להקתו של סרנגה מיוון, המונה 11 נגנים.

חברי הלהקה שמלווים את שלומי בהופעותיו ברחבי יוון גינו את החלטתה של הזמרת והודיעו שחרף הביטול של הזמרת הם יגיעו לישראל להופיע יחד עם סרנגה. במקומה של אלני ויטלי יארח סרנגה את גדולת זמרות יוון פיצה פאפאדופולו.

פזית שחר, מנהלת יחסי הציבור של סרנגה: "אם כבר התגלה שאלני ויטלי היא אנטישמית, יותר מנשמח שהיא לא תגיע. לשלומי אין שום כוונה לארח אמן ששונא את ישראל לצידו על הבמה. אנחנו שמחים ונרגשים לארח את הזמרת היווניה הענקית פיצה פאפאדופולו ובתקווה שעד המופע נחגוג יחד את חזרתם של החטופים."

שווה לקרוא

פאולה תופיע במועדון הקטאליה לעונת הקיץ 2024

לאחר עונת חורף מוצלחת במיוחד באתונה, פאולה האהובה תופיע מסוף מאי במועדון הקטאליה שבעיר הולדתה …

תגובה אחת

  1. דליה אליאסי

    לפני כחודשיים פגשתי את
    פיצה פאפדופולו באתונה, זמרת ענקית! וזו לא הפעם הראשונה שהיא מופיע עם סרנגה, היא הופיע בתחילת דרכו של ז׳אנג לפני כ-22 שנה בתוכניתו של שימעון פרנס. לפני כחודשיים הייתי בטברנה באתונה בה הופיע, היא נשארה ענקית!!!׳

השאר תגובה