בילויים באמצע השבוע: לאן כדאי לצאת באתונה בין ראשון לחמישי?

למי שמחפש חוויה מיוחדת באמצע השבוע הנה רשימה של מקומות בילוי באתונה שיעשו לכם את הלילה

לא רק סופי השבוע שייכים לבילויים – גם באמצע השבוע אתונה מציעה שלל אפשרויות לחוויה יוונית אותנטית. בין אם אתם אוהבים טברנות מסורתיות עם מוזיקה חיה ושבירת צלחות או מחפשים את הסטייל של המועדונים המובילים, יש משהו לכל אחד. המקומות הללו פועלים מיום ראשון ועד חמישי, מספקים הזדמנות לברוח מהשגרה וליהנות מאירוח יווני במלוא תפארתו וכל מקום מציע חוויה שונה ומיוחדת שתחזיר אתכם הביתה עם חיוך.

הטברנה של תומס – Stou Thoma
הטברנה של תומס היא חוויה יוונית במלוא מובן המילה. מעבר למוזיקה החיה והאווירה הנעימה, מה שמייחד את המקום הוא האפשרות לשבור צלחות כחלק מהחגיגה! הטברנה פועלת בימי רביעי וגם בראשון בצהריים, מה שהופך אותה לבחירה מעולה לבילוי אמצע שבוע עם ניחוח מסורתי ושמח במיוחד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

זוקה – Zuka
זוקה הוא המקום לאוהבי קצב והנאה בלב אתונה. עם שילוב של מוזיקה חיה, דיג'יי ומנות מעולות, זוקה מציעה חווית בילוי אנרגטית ותוססת שמתאימה לכל יום בשבוע. האנרגיות במקום תמיד גבוהות, והקהל נהנה ממוזיקה ומריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

Vyronos Politia
טברנה מפורסמת הממוקמת בשכונת וירונאס ומציעה הופעות חיות ואווירה יוונית אותנטית. המקום מתאים לכל מי שרוצה ליהנות ממוזיקה מסורתית ומנות קלאסיות באמצע השבוע, ומשלב בין ישן לחדש במיקום שקט ומיוחד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

קוטילי – Kotili
אחת הטברנות הפופולריות באתונה, המשלבת מסורת עם עיצוב מודרני. הופעות חיות, אוכל מעולה ואווירה חמה הופכים את קוטילי לבחירה מעולה לכל מי שמחפש בילוי חוויתי באמצע השבוע. זהו מקום שבו אפשר להרגיש את האותנטיות של יוון לצד נגיעות עכשוויות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

אן מוסחטו – EN MOSCHATO
במוסקטו תוכלו למצוא טברנה יוונית מסורתית שמשלבת מוזיקה חיה עם אווירה ביתית ואוכל משובח. זהו מקום מושלם לברוח אליו במהלך השבוע וליהנות מערב יווני אמיתי עם כל מה שצריך כדי להרגיש את הקסם של המוזיקה והמטבח המקומי.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

Nalu
הבר-מסעדה נאלו על חוף הים באתונה מתאים במיוחד לבילוי יוקרתי באמצע השבוע. המקום מציע נוף מרהיב לים, משקאות קוקטייל ייחודיים ומנות ברמה גבוהה. מושלם לבילוי רומנטי או חברתי ביום חול, עם אווירה מרגיעה ותפריט עשיר ומגוון.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

איטון – YTON
זהו המועדון של הזמר המפורסם ניקוס ורטיס, והמקום שבו הבידור פוגש את היוקרה. Yton מציע מופעי מוזיקה מהשורה הראשונה עם אמנים מובילים ומופעים שיכבשו כל חובב מוזיקה יוונית. עם עיצוב מפואר, זהו יעד חובה למי שמחפש חוויה ייחודית ומרגשת באמצע השבוע.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

אגיונרי – Agioneri
טברנה מסורתית הממוקמת בפרברים של אתונה המציעה חוויית בילוי אותנטית עם מוזיקה חיה ואוכל ביתי. זהו מקום אידיאלי לבריחה מחיי היומיום וליהנות מאווירה כפרית ומסבירה פנים באמצע השבוע, עם נוף מרהיב ואווירה חמימה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן

בין אם אתם מחפשים אווירה רומנטית על הים או בילוי יווני מסורתי עם מוזיקה חיה, המקומות האלו מציעים חוויות בלתי נשכחות שיתאימו לכם גם באמצע השבוע!

 

 

 

שווה לקרוא

שיתוף הפעולה הכי לוהט של החורף

פטרוס יעקובידיס ואיבי אדמו משתלטים על לילות שישי ושבת באתונה במועדון VOGCLUB 

השאר תגובה