ההופעות המומלצות לסתיו 2023

הבוזוקיות הן הבילוי הלילי של היוונים, בכל מזג האוויר תוכלו למצוא את המקומיים חוגגים עד הבוקר עם מיטב הזמרים הגדולים! אז לפני שהחורף מכה ועונת הבוזוקיות נפתחת באופן רשמי, הכנו לכם את רשימת ההופעות המומלצות לסתיו העומד בפתח!

אז מה היא בוזוקיה בעצם? טוב ששאלתם!

בוזוקיה היא מועדון יווני שבהם מופיעים האמנים הכי גדולים: ניקוס ורטיס, קונסטנטינוס ארגירוס, אנדוניס רמוס ועוד המון זמרים מפורסמים מהמוזיקה היוונית. הבוזוקיות הן הבילוי הלילי האולטימטיבי בקרב המקומיים, ואתם תמצאו אותם בדרך כלל בהרכב משפחתי מלא חוגגים עד השעות הקטנות של הבוקר. האומנים עולים לבמה בסביבות 01:00-02:00 לפנות בוקר, לכן כדאי להתכונן מראש ללילה ארוך עם שנ"ץ מפנק וארוחה טובה לפני.

פוסידוניו: 

הבמה של פוסידוניו חוותה את כישרונם של אמנים רבים: פאנוס קיאמוס, יאניס פלוטרכוס, קונסטנטינוס ארגירוס ועוד רבים וטובים, והפעם הגיע תורם של ת'יאודוריס פאריס וג'זפין שהופעתם הלוהטת זכתה לתשובחות.
ההופעה בפוסידוניו היא פופ יווני מרהיב ומהפנט, של שני כוכבים צעירים שמהר מאוד כבשו את מצעדי הפזמונים ולכן היא מתאימה גם לאלו שפחות מתחברים המוזיקה היוונית "הכבדה", ומחפשים הופעה קלילה להנות ממנה ועדיין לספוג את האווירה המקומית.
פאריס וג'זפין מופיעים בכל שישי ושבת במועדון פוסידוניו.
לפרטים: פוסידוניו – POSIDONIO

מועדון פנטסיה:

ההופעה בפנטסיה היא חוויה מטורפת של שואו מרהיב עם האומנים פטרוס יעקובידיס ולנה זבגרה, שעולים על הבמה בכל שישי ושבת ומרתקים את הקהל בנוכחות וקולם הנפלאים.
מדובר באחת ההופעות היותר מרשימות בעיר שלוקחות את ז'אנר הבוזוקיות צעד אחר קדימה.
פטרוס יעקובידיס ולנה זבגרה מופיעים בכל שישי ושבת במועדון פנטסיה.
לפרטים: פנטסיה – FANTASIA

פרנג'ליקו: 

ניקוס קורקוליס, מוותיקי הזמר היווני שהופיע בעבר מספר פעמים בישראל, כובש את הבמה של פרנג'ליקו בנוכחותו המהפטנת וקולו הנהדר. לקורקוליס להיטים רבים והוא כיכב על הבמות הכי גדולות באתונה ביוון, והופעתו בפרנג'ליקו זכתה למירב המחמאות מהקהל והמבקרים.
ניקוס קורקוליס מופיע בפרנג'ליקו בכל יום חמישי, שישי ושבת.
לפרטים: פרנג'ליקו – FRANGELICO

קלאב 22:

קלאב 22 הוא מוותיקי המועדונים באתונה ומאחוריו מורשת ארוכה של אמנים שעלו על במת המועדון. בחודשים האחרונים הזמר פאנוס קיאמוס מעניק לקהל הופעות עוצמתיות ומרשימות, לאחר שסיים בהצלחה מרובה את הופעותיו במועדון פוסידוניו המוכר.
תוכלו להינות מהופעותיו של קיאמוס בקלאב 22 במהלך הקיץ, בכל יום שישי ושבת.
לפרטים: קלאב 22 CLUB

רומיאו:

הזמרים הגדולים ניקיפורוס ונינו חוזרים לבמה של רומיאו בפרימיירה חגיגית שתתקיים ביום חמישי ה-7/9! המעריצים כבר לא יכולים לחכות למה שצפויה להיות אחת ההופעות המדוברות ביותר השנה, עם ארסנל של זמרי אורח – אתם יודעים שמדובר בהופעה מרשימה במיוחד.
ניקיפורוס ונינו יופיעו בכל חמישי ושבת במועדון רומיאו, החל מה-7/9.
לפרטים: רומיאו – ROMEO

 

 

 

 

 

 

שווה לקרוא

המלצות לסופ"ש חורפי באתונה!

החורף כבר הגיע לעיר ואיתו הטמפרטורות שצונחות, אבל אנחנו בלילות יוון דואגים לכם למגוון אטקרציות …