הפרימיירה המרהיבה של נטסה ת'אודורידו באקטי פיראוס

הזמרת האגדית נטסה ת'אודורידו חזרה לאקטי פיראוס בשישי האחרון בפרימיירה שסחפה את אתונה 

המצב הקשה בארץ ממשיך איתנו גם ליוון, והקהל הישראלי שבדרך כלל הראשון לפתוח את עונת הבוזוקיות, כרגע נאלץ להתמודד עם המלחמה בדרום והמצב הביטחוני המתוח בצפון.

למרות הקושי שלנו בתור ישראלים, רוב היוונים ממשיכים את חייהם כרגיל ובשישי האחרון הם נהרו לערב הפתיחה של הבוזוקיה האהובה, אקטי פיראוס.

לאחר שעונת הופעות החורף הקודמת זכתה להצלחה מסחררת בקרב הקהל, הזמרת האהובה נטסה ת'אודורידו חזרה שוב למרכז הבמה, יחד עם הזמר יורגוס קאקוסאיוס, עם שאיפה גדולה – לשנות את פני חיי הלילה של אתונה כפי שאנחנו מכירים כיום.

בדייקנות שלא נפוצה לעם היווני, ת'אודוריס עלתה לבמה מעט אחרי 22:30 ובירכה את הקהל שהגיע לראותה, ונתנה את הסימן הראשון לתחילת החגיגה כשהזמינה לבמה את שותפה לחורף הקרוב – יורגוס קאקוסאיוס.

יחד הם ביצעו את מיטב להיטם במשך קצת יותר משעתיים, עד שהעבירו את הלפיד לצלע השלישית שלהם השנה באקטי פיראוס – "דינמיק אלקטרז" שהביאו איתם את המסיבה עם מיטב הלהיטים הגדולים של שנות התשעים.

כשעלתה נטסה ת'אודורידו להופיע, היא שיתפה בתחושותיה ובחרדה שליוותו אותה לפני העלייה לבמה:

"התכוננתי לצאת לכיוון ההופעה והייתי לחוצה. לא בגלל שחששתי שלא אשיר כמו שצריך, אלא האם הקהל יאהב את התוכנית האומנותית שהכנו להם."

כמה דקות אחרי היא קיבלה את תשובת הקהל, כשאלו נעמדו על רגליהם ושרו יחד איתה את שיריה המוכרים.

וכמו בכל פרימיירה חגיגית, אורחים מוכרים רבים הגיעו להריע לת'אודוריס וקאקוסאיוס: כריסטוס מאסטוראס, יאניס פלוטרכוס, אנסטסיה, דנאיי בארקה, קוסטאס צ'ורוס, נוני דונייה, אוורידיקי וואלוואני ופאנוס קאצ'ארידיס.

 

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה