ההמלצות השוות לריביירה האתונאית

הריביירה האתונאית, שידועה גם בשמה השני "המאליבו של אתונה" מלאה במקומות שווים שאסור לכם לפספס בזמן השהייה שלכם בעיר! ממועדוני חוף שמושכים אליהם את הקהל המקומי והבינלאומי, טברנות דגים ונופים עוצרי נשימה

אגם ווליאגמני

אחד מאתרי הספא המפורסמים של יוון, הפך לאחד מאתרי עלייה לרגל למבקרים הרבים של העיר בזכות סגולותיו של מי האגם העשירים במינרלים וויטמינים וטמפ' המים הקבועה העומדת על 22-29 מעלות בכל ימות השנה. באגם תוכלו למצוא את דגיגוני הספא שחיים באגם (כן אלו של הקניונים!) שיעניקו לכם גם פדיקור מפנק בזמן השחייה.
למידע נוסף וטיולי יום לאגם ווליאגמני: הריביירה של אתונה: פיראוס – קסטלה – אגם ווליאגמני – כף סוניו

חוף בוליבר

חוף בוליבר הוא אחד החופים האהובים ביותר באתונה על ידי המקומיים והמבקרים כאחד וידוע כחוף בטוח, נקי ומסודר (כולל מציל שלא תוכלו למצוא בחופים החינמיים). במתחם תוכלו למצוא שירותים מסודרים, בר ומסעדה, מיטות שיזוף ושמשיות להשכרה וכמובן מוזיקה בכל שעות היום. בלילה החוף הופך לאחד ממועדוני החוף המוכרים ביותר בעיר עם מסיבות בלתי נשכחות!
למידע נוסף: BOLIVAR BEACH BAR – בוליבר בר חוף

קרדיט לתמונות: בוליבר

קרוזים בשקיעה

השקיעה בריביירה האתונאית היא מהמרהיבות ביותר שתוכלו למצוא באזור אתונה, כשהשמש שוקעת על המים הטורקיזיים והחופים הזהובים, והיא אפילו יפה יותר מקרוב, בלב ים כשאתם נהנים משייט מפנק בים התיכון!
אטרקציית חובה למטיילים וחוויה בלתי נשכחת, במיוחד לאורך הקיץ כשהשמש שוקעת מאוחר ומאפשרת בילוי לילי יוצא דופן.
למידע נוסף: שייט שקיעה בחופי הריביירה האתונאית – כולל משקאות ללא הגבלה ונשנושים

הטברנה "אמוס לייב" 

אם אתם מחפשים לבלות ערב יווני אותנטי בטברנה מצוינת בריביירה, "אמוס לייב" היא ה-מקום להגיע אליו! בימי שישי ושבת הטברנה מרימה את כל הקהל על הרגליים עם לילה של הופעות חיות, אוכל מעולה מהמטבח של המאמות היווניות ואווירה שאין שנייה לה (ואוזו כמובן!)
למידע נוסף: אמוס לייב – AMMOS LIVE

ההופעות השוות של הקיץ עם פטרוס יעקובידיס ולנה זבגרה

חופשה באתונה היא לא שלמה ללא ביקור בבוזוקיה מקומית – חוויה מטורפת הנמשכת עד הזריחה! מועדון "פנטסיה" בריביירה האתונאית מארח בליין קיץ את הזמרים הענקיים פטרוס יעקובידיס ולנה זבגרה בימי שישי ושבת להופעות בלתי נשכחות, ולחלוטין מדובר בשואו שלא רואים כל יום.
למידע נוסף: פנטסיה – FANTASIA 

קרדיט לתמונות: בוליבר

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה