הופעה

הריביירה של אתונה: פיראוס – קסטלה – אגם ווליאגמני – כף סוניו

אזור החוף של אתונה הוא עוצר נשימה ביופיו, אל תפספסו את ההזדמנות לטיול יום בדרום מחוז אתונה

טיול יום עם נהג צמוד מנמל פיראוס לאורך מישור החוף של אתונה, עצירה בנמל ווליאגמני, ומשם לאחד האתרים הכי יפים באזור אתונה – כף סוניו.
ארוחת צהריים בטברנה מקומית בסוניו כולל מזה (נשנושים יוונים) ואוזו!

נמל פיראוס
נמל פיראוס הינו נמל הים הגדול של יוון, יעד היציאה לרוב איי יוון. הוא שוכן לחופי הים התיכון וממקום תשיעי בגודלו באירופה. הנמל מהווה אתר ארכיאולוגי חשוב, ולאורך ההיסטוריה שלו הוא היה חלק מהותי ומשפיע בהיסטוריה של אתונה ויוון בכלל , מבחינה אסטרטגית וכלכלית. לאחרונה אושרו תקציבי ענק לפיתוח נמל פיראוס, זאת על מנת להצמיח את האזור מבחינה כלכלית ותרבותית.

קסטלה
שכונת קסטלה, הבנויה על גבעה, היא ללא ספק הרובע הציורי ביותר בפיראוס. מלאה באחוזות ניאו-קלאסיות, בקרבת הנמל המקסים מיקרולימנו, הידוע בזכות טברנות הדגים המצוינות שלו. קסטלה, הייתה ידועה בעבר בשם "מוניכיה", זכתה בשמה המודרני הודות להיסטוריה הצבאית שלה, שכן הגבעה הייתה ביתו אחד הגנרלים במלחמת העצמאות היוונית.

אגם ווליאגמני
אגם ווליאגמני, בלב הריביירה האתונאית, הוא אוצר נסתר של הטבע של מחוז אטיקה, ממוקם רק כמה קילומטרים ממרכז העיר. ההנחה היא כי נפח עצום של מים חמים זורם בתוך המערה,כך שטמפרטורת המים היא בין 22 – 29 מעלות כל השנה. האגם והמעיינות התרמיים מציעים חווית ספא ​​תרמי טבעית וייחודית, השחייה באגם היא חוויה הוליסטית, אשר מגרה את אנרגיית הגוף ותורמת לאיזון פנימי וחיצוני. האזור סביב האגם מצויד עם מיטות שיזוף ושמשיות. האגם מספק גם שירותי הצלה ושירותים רפואיים, חניה, מגרש משחקים, Wi-Fi, לוקרים, מלתחות, מקלחות וגישה לאנשים עם מוגבלויות.

כף סוניו
כף סוניו הוא לשון יבשה בקצה הדרומי של, חצי האי אטיקה ביוון. סוניון היה הדמוס הדרומי ביותר באטיקה לאחר חלוקתה ליחידות טריטוריאליות והארגון מחדש של אזרחיה-על ידי קלייסתנס. מקדש פוסידון, ששרידיו המונומנטליים מתנשאים בראש הכף סמוך לשפת המים, נבנה בסביבות 440 לפנה"ס על חורבותיו של מקדש קדום יותר. הכף מפורסם בעיקר בשל שרידי המקדש העתיק לפוסידון , אל הים במיתולוגיה היוונית, המתנשא מעל שפת הצוק. יפי המקום הותיר רושם עמוק על רבים ובהם המשורר האנגלי הרומנטי לורד ביירון (1824-1788), שלא זו בלבד שהנציח אותו בשירתו אלא גם חקק את שמו על אחד מעמודיו.

דגשים חשובים:
*הטיול הוא טיול יום בלבד ולא סיור מודרך, ניתן לצרף אליכם מלווה דובר עברית בתשלום נוסף.
*במידה ותרצו ברחצה שאגם ווליאגמני, יש לקחת בחשבון שלא יהיה ניתן להגיע לסוניו אלא בטיול של 9-10 שעות (בתשלום נוסף לנהג).
*הכרטיסים לאגם על חשבון מזמין הטיול ולא כלולים בחבילה.
*המסלול ייקבע מול הלקוח בהתאם לדרישתכם ומגבלות השעות בתיאום מראש.

מחירים (מינימום תשעה אנשים):
8-11 אנשים | 45 יורו לאדם
12-30 אנשים | 40 יורו לאדם
31 אנשים ומעלה | 30 יורו לאדם

בעקבות המצב בארץ, מיניוואן (עד 11 אנשים) בעלות של 210 יורו בלבד 

טלפון להזמנת מקומות: 03-9010960 שלוחה 1 או בוואטסאפ 052-9964040 ובטופס ההזמנה בתחתית העמוד

 

שווה לקרוא

המלצות לסופ"ש חורפי באתונה!

החורף כבר הגיע לעיר ואיתו הטמפרטורות שצונחות, אבל אנחנו בלילות יוון דואגים לכם למגוון אטקרציות …