ההופעות האתונאיות של חורף 2024!

החורף הגיע לאתונה ואיתו עונת הבוזוקיות שהחלה מוקדם השנה אך תמשך מעבר לרגיל לפחות עד אפריל עם עשרות מועדונים וטברנות שמחכות רק לכם.

למרות שיוון נחשבת כיעד שמשי לחופשת הקיץ, כשהחורף האתונאי מגיע – אז החגיגה האמיתית מתחילה!
בחורף הקרוב תוכלו להנות ממגוון ההופעות והמועדונים שאתונה מציעה, מהם תוכלו להנות מערב יווני כהלכתו.

איטון – YTON

ניקוס ורטיס בשנים האחרונות הפך להיות שם נרדף בקרב הקהל הישראלי והמקומי כשחושבים על מוזיקה יוונית, ובצדק. הופעתו של ורטיס במועדון איטון היא שואו מרהיב במיוחד באחת מהבוזוקיות הגדולות ביותר באתונה. העיקר שתכינו את הרגליים ללילה ארוך, כי כמו יוונים אמיתיים – החגיגה נמשכת עד שעות הבוקר המוקדמות.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

פיבר – FEVER

הזמרת הענקית פאולה פוקה כובשת את הבמות ברחבי יוון בעשורים האחרונים, ולכן זה לא מפתיע שההופעתה עם הזמר ניקוס מקרופולוס במועדון פיבר היא מבוקשת במיוחד בקרב הקהל היווני ובקרב הקהל הישראלי.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

פנטסיה – FANTASIA

ניקוס איקונומופולוס חוזר למועדון פנטסיה לאחר סבב הופעות מוצלח במיוחד בת'סלוניקי. איקונומופולוס הוא אחד הזמרים האהובים בשנים האחרונות ומשלב בין שואו מטורף, מוזיקה מצויינת ואווירה קלילה וכייפית עד השעות הקטנות של הלילה.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

ווגאס לייב סטייג' – VEGAS LIVE STAGE 

ת'מיס אדמנדידיס, ת'אנוס פטרליס ואגליקי איליאדי חוזרים לבמה של ווגאס לאחר סיבוב הופעות קיץ אהוד במיוחד במועדון ומביאים איתם את ניחוח המוזיקה היוונית האותנטית שנראית פחות ופחות בשנים האחרונות. הופעה נוסטלגית ומרגשת.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

גראמס – GRAMMES

יורגוס מרגריטיס ולמה פפדופולו, מהקולות הבולטים של ז'אנר הלייקו היווני מגיעים להופעה שבועית במועדון גראמס. גם הופעה זו זוכה לתשבוחות מהקהל ומהמבקרים – מומלץ בחום לחובבי הסגנון.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

קאן קאן – CAN CAN

הזמרים סטמת'וס גונידיס וחארה וורה באים לכבוש את הבמה בכל שישי ושבת במועדון קאן-קאן, אחת ההופעות האהובות על הקהל המקומי בעונת ההופעות הנוכחית.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

פוסידוניו – POSIDONIO 

הזמרים ת'ודוריס פריס וג'וזפין ממשיכים את סיבוב ההופעות שלהם בפוסידוניו, לאחר ההצלחה המסחררת שההופעה זוכה לה מאז שהחלה בחודש מאי. השואו בפוסידוניו מרשים במיוחד, ומתאים יותר לאלו המתחברים לז'אנר הפופ היווני מאשר לסגנון המוזיקה המסורתי.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

פרנג'ליקו – FRANGELICO

הזמר המוכשר ניקוס קורקוליס ממשיך גם הוא את סיבוב ההופעות המצליח שלו שהחל במאי בכל חמישי ושבת, הופעה מצוינת עם זמרים אורחים וכיף גדול.
לפרטים נוספים ומחירים לחצו כאן

 

 

 

 

 

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה