המלצות לסופ"ש חורפי באתונה!

החורף כבר הגיע לעיר ואיתו הטמפרטורות שצונחות, אבל אנחנו בלילות יוון דואגים לכם למגוון אטקרציות שמהם תוכלו להנות גם במזג אוויר סגרירי במיוחד.

כל מי שמכיר את אתונה יודע שהיא יעד חורפי כשטברנות הצהריים והבוזוקיות חוזרות לפעולה, והיוונים חוזרים בחזרה לעיר הגדולה להנות ממגוון הפעילויות שיש לעיר להציע. בכתבה הבאה תוכלו להתרשם ממגוון פעילויות הסופ"ש שאירגנו לכם – במיוחד למזג האוויר הנוכחי!

טיול יום לעיר הציורית נפפליאו 

נפפליאו, בירתה הראשונה של יוון, נחשבת לעיר הכי רומנטית וציורית ביוון, חוויה בלתי נשכחת במרחק של שעתיים מאתונה.
בדרכנו לנפפליאו נעצור בתעלת קורינת'וס, מצודת פלמידי (מחיר הכרטיס כלול בעלות הטיול), ומשם נגיע לעיר המקסימה נפפליאו שם תוכלו להנות מזמן חופשי לשיטוט בעיר וארוחת צהריים בטברנה מקומית.
את הטיול ילווה מדריך ישראלי דובר עברית | יציאה מאתונה בשעה 09:00, חזרה לעיר בשעה 18:00.
עלות הטיול: 65 יורו לאדם (מינימום 11 משתתפים).

 

קבלת שבת בטברנה אולד אית'קי (ימי שישי ושבת)

הטברנה אולד אית'קי היא מהטברנות המוכרות והוותיקות בעיר, ממש במקביל לרחוב הקניות "ארמו". בימי שישי ושבת, "לילות יוון" מביאה את האנרגיות הישראליות והמוזיקה היוונית יחדיו, בהופעה חיה, ארוחת צהריים מלאה ואלכוהול, עם הזמרים חארולה את'נסיו ויורגוס אלמיראס.
לפרטים נוספים לחצו כאן 

חפלה יוונית בטברנה סטו ת'ומה (ימי חמישי עד ראשון) 

הטברנה סטו ת'ומה היא אחת הטברנות המוכרות בעיר למרות שנמצאת בפיראוס, כ-20 דקות נסיעה ממרכז אתונה. בסטו ת'ומה תוכלו להנות מתפריט מלא (עם הנחה של 10 יורו לישראלים בימי חמישי) ושבירת צלחות כמובן! החגיגה בסטו ת'ומה היא לא רק עוד טברנה מקומית, אלא חפלה יוונית של ממש!
לפרטים נוספים לחצו כאן 

שבירת צלחות ומוזיקה חיה בטברנה ארודו (ימי שלישי עד ראשון) 

הטברנה ארודו שמרכז אתונה (שכונת פסירי) היא אופציה נהדרת לאלו המחפשים ערב יווני כהלכתו עם שבירת צלחות ומוזיקה חיה, אך לא מעוניינים להגיע עד לפיראוס בשביל החוויה. גם בארודו תוכלו להנות מתפריט מלא, ולאלו שמחכים לטברנות הצהריים – זה קורה בימי ראשון!
לפרטים נוספים לחצו כאן 

 

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה