כל ההמלצות לחגיגות הוולינטיינס' באתונה

יום האהבה הבינלאומי מגיע אלינו בקרוב, וכמובן שגם באתונה לא מוותרים על החגיגות.
בואו להתאהב מחדש במגוון המקומות הרומנטיים שיש לעיר להציע ❤️

רופטופים ומסעדות

❤️ Kalua

הרופטופ החדש שנפתח לא מזמן הוא בקלות אחד המקומות היפים והמרשימים באתונה, עם אווירת מיקונוסית באמצע העיר האורבנית והופעה חיה של הזמרת טיאנה (מינימום הזמנה – 50 יורו לאדם)

למידע המלא: קלואה אתונה – Kalua Athens

❤️ Zuka

זוקה הוא אחד מהמקומות המיוחדים ביותר באתונה, המציע חוויה קולינרית עשירה בקונספט ייחודי עם מוזיקה חיה, דיג'יי ורקדנים (מינימום הזמנה – 100 יורו לאדם).

למידע המלא: Zuka – זוקה

❤️ CityZEN

סיטיזן הוא אחד הרופטופים הרומנטים בעיר ממש על כיכר מונסטיראקי, המציע נוף עוצר נשימה לאקרופוליס, אוכל מעולה וקוקטיילים מיוחדים.

למידע המלא: CityZEN – סיטיזן

❤️ Grande Dam

בלב ליבה של אתונה, מסעדת גרנדה דאם מזמינה אתכם לחוויה קולינרית יוצאת דופן המשלבת בין ההיסטוריה רבת השנים של העיר לבין המטבח היווני, עם מנות פיוז'ן מסורתיות ואווירה רומנטית במיוחד.

למידע המלא: Grande Dame – גרנדה דאם

טברנות עם מוזיקה חיה

❤️ Old Ithaki 

טברנת השף אולד אית'קי היא לא רק עוד טברנה, אלא חוויה קולינרית המשלבת מוזיקה חיה ונגנים בשעות הערב. התפריט כולל מגוון מנות מהמטבח היווני המסורתי, יחד עם מנות גריל ודגים מעולות, תפריט יינות עשיר וקוקטיילים.

למידע המלא: אולד אית'אקי – OLD ITHAKI

❤️ Stou Korre 

הטברנה סטו קורה היא אחת הטברנות האהובות על המקומיים, עם חוויה האותנטית שהיא מציעה, מוזיקה חיה, נגנים, ומיקום נגיש במיוחד במרכז העיר – אין מה לא לאהוב.

למידע המלא: סטו קורה – STOU KORRE

❤️ Vyronos Politia

הטברנה וורונוס פוליטיה היא החוויה האתונאית המושלמת למי שמוכן להתרחק מעט ממרכז העיר. חפלה יוונית במיטבה, עם תפריט רחב מהמטבח המקומי, מוזיקה חיה והמון שמח.

למידע המלא: וורונוס פוליטיה – Vyronos Politia

❤️ En Moschato 

הטברנה אן מוסחטו (היחידה מתוך שתיים שעוד אפשר לשבור בהן צלחות) היא המקום המושלם לחגוג בו את יום האהבה אם אתם מחפשים חוויה מקומית שכונתית, קהילה אתונאית ואוכל של מאמות יווניות.

למידע המלא: אן מוסחטו – EN MOSCHATO

❤️ Stou Thoma 

ה- טברנה הכי מפורסמת באתונה (אבל ממוקמת בפיראוס, מרחק נסיעה קצר) היא כל מה שאפשר לקוות בו בערב יווני מקומי. בימי רביעי תוכלו להנות מערב רמנטיקו לחובבי הז'אנר, אחד מהסגנונות המוזיקה הרומנטיים ביותר בעולם המוזיקה היווני.

למידע המלא: אצל ת'ומה – STOU THOMA

אטרקציות וטיולים 

ואלו שמחפשים פעילויות מעט שונות לחגיגות הוולינטיינס', גם בשבילכם יש לנו לא מעט המלצות שוות במיוחד.

❤️ סיור גרפיטי וטעימות באווירת אהבה במרכז אתונה 

סיור רגלי קליל, כיפיי וטעים במרכז אתונה ובמיוחד בשכונה הכי צבעונית ומיוחדת – פסירי. במהלך הסיור נגיע לכל המקומות הכי טעימים ונשמע את הסיפורים מאחורי היצירות המעטרות את אחת הערים העתיקות בעולם.

למידע המלא: סיורי גרפיטי וקולינריה באתונה!

❤️ שייט לשלושת האיים הסרוניים 

אחת האטרקציות השוות ליום האהבה היא שייט לשלושת האיים הרומנטיים ביותר בסביבת אתונה: אגינה, הידרה ופורוס. במידה ומזג האוויר מאפשר, זאת לגמרי פעילות חובה לזוגות ומשפחות והיא אף כוללת ארוחת צהריים מלאה.

למידע המלא: שייט יומי גדול לאיים הסרוניים

❤️ Al Hammam 

פינוק מושלם לזוגות – חמאם מפנק, מסאז' ובעיקר זמן איכות יחד באחת האטרקציות השוות ביותר לוולנטיינס'. מדובר באחד המקומות היפים ביותר בעיר, עם צוות מעסות מקצועי ומנוסה, מגוון רחב של טיפולים והמון כיף ורוגע.

למידע המלא: "אל חמאם" – AL HAMMAM TRADITIONAL BATHS

 

 

שווה לקרוא

שלומי סרנגה חוגג 30 שנות קריירה!

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, חוגג 30 שנות קריירה במופע חגיגי ענק, שיתקיים ביום רביעי, 28.05 בהאנגר 11 בתל אביב. אורחת מיוחדת: אלני ויטלי

השאר תגובה